HTML

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2009.11.23. 23:02 ForestG

elindultam.

Nos.

Mostanában sokat gondolkodtam azon, hogy hogyan is fejezhetném ki magamat.

Mint egyetemista, az időm javarészét elveszi a tanulás. Ez sajnos tény: nagyon nehezen barátkoztam/barátkozom meg vele. Igazából mindig is olyasvalaki voltam, aki azzal tölti az idejét, amit szeret: nos hála a közoktatásnak, ez sajnos nem tartható tovább :P 

Korábban irogattam (nincs ékezetes 'i'-m jelenleg)  naplót, kisebb koromban, de ezek inkább megmosolyogtatnak, mintsem elgondolkodtatnak. Úgy érzem kellene valami, ahova leirhatom az érzéseket, gondolatokat amik kavarognak bennem. És most, 11kor éjszaka, BSZ tanulás helyett kipattant az égi szikra :)

Rágódtam azon igazából elég sokat, hogy most hogy is legyen: nyissak meg egy új naplót, vagy inkább blogot irjak: ez utóbbiba, érthető okokból talán nem tudok olyan őszintén irni, mint ahogy egy naplóba tenném: dehát majd meglássuk.

Ennyit elöljáróban a miértekről.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://forestg.blog.hu/api/trackback/id/tr491547745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása